Jistě jste si již všimli, že u známějších značek se lidé nebojí utratit více peněz. Jde konkrétně o ty značky, které působí prestižněji a vážněji. Chcete-li aby byl váš podnik žádoucí, musíte pro to něco udělat.

Prodejna či kancelář

Pojí-li se k vašemu podnikání prodejna, showroom, či kancelář, měla by působit luxusně. Nemusíte hned utrácet za nejdražší dekoratéry, ale je potřeba držet se několika základních kritérií.

  • Světlo – prodejny i kanceláře umístěné v tmavých zatuchlých místnostech působí lacině a nedůvěryhodně. Vybírejte si tedy objekty, kde je spousta oken, a kvalitní osvětlení.
  • Čistota – je rovněž velmi důležitá. Nikomu se nechce podnikat, či jednat někde, kde je na podlaze cosi lepkavého, a na policích prach.
  • Dekorace – jsou také podstatné. Je třeba volit takové, které zapůsobí, ale nejsou příliš provokativní, aby někoho případně neodradily.
  • Pohodlí – máte-li kancelář určenou k jednání, měl by být sedací nábytek pohodlný. Vyhněte se tvrdým židlím, či designovým kouskům, jejichž účelem je styl, a nikoliv pohodlí.

dva recepční

Zaměstnanci

Zaměstnanci by měli být živými nosiči vaší značky. Ukažte pospolitost, a vážnost vaší značky, a investujte do uniforem v podobě reklamního textilu Promotextile. Důležité je kvalitní oblečení, které má stylem blízko vašemu druhu podnikání, a také nese vaše logo důstojným způsobem. Vybírejte si zaměstnance, kteří působí příjemně, a inteligentně. Zaměstnanec, který neumí poradit, je stejně k ničemu, jako takový, který svým špatným vystupováním pouze odradí. Zaměstnanci by měli být odpočatí a spokojení. Pokud budou vaši zaměstnanci utahaní, či nevrlí, může to působit, že jako zaměstnavatel nestojíte za nic. Dopřejte jim dostatek odpočinku, benefitů, a odměn za dobrou práci.

logo v ruce

Zboží a služby

Ačkoliv se někteří lidé dívají vždy na cenu, a levné zboží i služby letí, nejsou prestižní. Největší značky si mohou dovolit vysoké ceny, protože nabízejí kvalitu, za kterou si lidé rádi zaplatí.